[ Nåålla Outta ]

Gutekällaren säger jag bara. Visby och sköna gotlänningar. Fan va jag längtar tillbaks! Jag måste erkänna att det var rätt jobbigt att åka ner då jag hade sån magknip och var ledsen och trött över en natts skrikande med x som jag skrev om i mitt tidigare inlägg. Men så fort vi kom ner till visby kändes alla problem plötsligt avlägsna, och nu efter en veckas festande, solade, skrattade och alla jäkla cykelturer så känns allt mycket bättre. 

Planen för veckan är att försöka jobba, om Fanny kan svara på mitt meddelande någon gång? På onsdag hoppas jag på att träffa Nico eftersom vi inte setts på ett tag då jag vart borta så mycket. I  m i s s  h i m. Sen blir det förhoppningsvis utgång till helgen. Känner mig smått stressad för att sommaren snart är slut. Måste hinna med allt som man vill göra - grilla, sola, festa och bara ta det lugnt. För sen väntar två år på högskolan, vilket jag tar med blandande känslor.

Fick ett sött sms från en något upprörd Elin som stack ner direkt till hultsfred, nej arvika..? Ah roskilde festivalen i Danmark direkt när vi kom hem från Gotland:

Det här är det värsta jag någonsin varit med om i hela mitt liv. Det enda jag vill göra är att packa min väska och åka härifrån och aldrig någonsin åka på någon festival igen. Det spöregnar ute, allt i väskorna är dyblött, våra grannar är norrmän som är dumma i huvudet och sprayar på vårat tält. Jag och Evi är rädda att dom ska trasha det inatt.. Jag funderar starkt på att lämna tältet, madrassen.. Ja allt tungt och boka om biljetten hem. Just det! Nämde jag att jag inte heller har någon sovsäck eftersom att norrmännen snodde den? Jag hatar danmark och ska aldrig åka på festival igen.

Därför (!) åker jag inte på festivaler, hur kul det än må vara att simma i lera, inte duscha på en vecka och bli rånad av fulla norrmän! But hey, that's me!

 

Kommentarer
Postat av: Samantha

När jag va på festival för några år sen bodde jag på lyxhotell.
Det va typ det bästa med hela festivalen...

Postat av: noulla åoutta

du måste ju lägga upp mongobilden från båten också! ;D

2007-07-04 @ 00:48:31
URL: http://kitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback