"Flyg Med Mig! Ta Min Hand!"


image85


Jag och Charlotte var på Café Opera igår, vilket visade sig vara roligare än vad jag hade förväntat mig av kvällen, trots otroligt många drägg som vi träffade - så som de två sliskiga killarna som börja prata med oss i samma stund som vi kom, och bara babblade på om sina jobb och sina föredetta flickvänner. Eller de två fransmännen som bokstavligt talat spottade oss i ansiktet när de pratade, och vad jag trodde, var en rätt trevlig kille vars vänner senare tog sig friheten att ta mig på rumpan när jag gick förbi.

Efter att ha dansat non stop i ca en timme, gick vi ut och tog luft och kände då hur förbannat ont i fötterna vi hade. Inte undra på, av att döma av våra höga klackar. Så vi satte oss och vilade fötterna, och tre olika killar kom fram och alla frågade varför vi såg ut att ha så tråkigt. Killar fattar inte det där med att vi tjejer faktiskt får ont i fötterna av våra fina skor. Vi njuter inte precis av att gå runt en hel kväll i tio cm höga skor, på tå. 

Vid tvåtiden stapplade vi iväg till McDonalds och åt där vi träffade ännu ett par irriterande killar. (Det är ju fullt av dem!) Efter att ha tagit taxi till odenplan och där ifrån tagit bussen hem gick vi och la oss, och det kändes som våra fötter skulle ramla av när vi äntligen fick ta av oss skorna.

En rolig sak hände inatt då Charlotte och jag somnat i min säng. Plötsligt vaknar Charlotte av att jag säger "Flyg med mig! Ta min hand och flyg med mig!" samtidigt som jag simmade med armarna. Charlotte måste trott att jag var störd. Tidigare under kvällen hade vi pratat om att vi båda drömmer ibland att vi kan flyga, så det kan ha något med det att göra?

Kommentarer
Postat av: eyeline

HAHAHAHA maaaalin jag tänker filma dig nångång när du sover! du började ju asgarva mitt i natten på gotland! jag fattade ingenting!
knasboll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback