Nytt Jobb? Ja Tack!

Maria ringde mig och berättade att pengarna kommer in på onsdag den 27e. Jag hatar min chef (inte Maria alltså). Har man sagt att pengarna kommer innan jul, och att det på lönespecen står "utbetalningsdatum 20071221" så ska också pengarna komma då! Det är inte första gången heller..

Jaja, var iväg och köpte julgran med mamma och pappa nyss. Blev en sån där ståtlig kungsgran för 400 spänn. För en gran liksom. Chicco kommer bli galen när vi sätter in den i vardagsrummet.

S ringde mig också. Han håller på att måla om hela köket där hemma och undrade om jag ville följa med han och hans vänner ut till söderhof ikväll. Just nu känner jag mig rätt seg, men jag piggnar nog till innan han blivit färdig.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback