Jonas

Detta inlägg vill jag tillägna Jonas. Trots att jag egentligen borde skriva om Fanny som igår fyllde 22 år, så kan jag bara inte låta bli att hänga ut hennes pojkvän nu på min blogg.

Jag börjar med att citerar Fanny själv:
Du skulle ha sett honom inatt alltså, han gick vilse på väg till toaletten så jag vaknar av att han står o rycker i rullgardinen i sovrummet och vet inte vart han är..

Han krossade en ljusstake i fönstret och när jag frågade honom om de o vad han höll på med egenltigen dagen efter kom han inte ihåg något.

Jonas "put your as up in the air" -dans och hans imitation av "mmm Maaarcuuus!" är numera en självklarhet på festerna i deras lägenhet vid Mariatorget. Så även igår.

Förlåt Jonas att jag gav dig en bitchslap så hård att grannarna måste vaknat av den. Men det är bara för att jag tycker du är så jäkla skön när du allvarligt sitter och battlar Petters låtar och kör striptees mitt i vardagsrummet.

Jag bara älskar era fester!

Dessutom vill jag passa på att välkomna Mats som är ny läsare på min blogg efter kommentaren "Mia är alltid inne på din blogg på min dator och jag har alltid undrat vad det vart för skit"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback