Gott Nytt 2008

Har varit en sväng med mamma i centrum idag för att inhandla diverse saker för ikväll. Köpte en ny glittrig ögonskugga på make up store, en välbehövd ansiktsmask och naglar som jag ska klistra på. Bjöd mamma på lunch på forna romano - mitt favoritmatsälle där jag beställde, en inte allt så oväntad, cannelloni.

Har sedan försökt sova tills nu så jag är pigg i kväll och i natt. Men nu ska jag sätta igång med att göra iordning mig själv. S kommer och hämtar mig runt halv nio (dvs halv tio för honom) då vi ska åka till Stephanie och Dominic. Ska ta med mig min passoa, några cider och en flaska rosa bubbel. Har inte bestämt mig för vilka skor jag ska ha ikväll? Något förslag?

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!
xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback