"Du Är Som En Julkalender - Full Av Överraskningar"

Äntligen jullov och ledighet. Och här sitter man med en fet baksmälla efter helgens bravader. Hade ett jättstort julbord i skolan i fredags, och jag måste ändå erkänna att det var lite sorgligt att vi i klassen ska vara ifrån varandra i nästan en hel månad. Vi har så jäkla kul tillsammans.

Åkte på kvällen hem till Jonas och Fanny för att dricka lite glögg och äta pepparkakor med det gamla vanliga gänget. Första gången i år som jag fått lite julkänsla. Sedan gick vi till en irländsk pub vid Mariatorget och tog en öl tillsammans. Var vid det laget helt slut och hyfsat full så tänkte dra mig hemåt, men istället hamnade jag i baksätet på en bil de följande två timmarna. Hade jäkligt kul ändå måste jag säga!

Igår jobbade jag följt av en galen personalfest på kvällen. Alla var sjukt festsugna förutom jag som satt vid ett bord hela kvällen och drack rosévin med mina jobbarkompisar. Åkte hem och däckade i sängen och vaknade upp idag för att åka till Jocke som fyller 20.

Nu ska jag göra knäck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback