Do You Want A Piece Of Me?

Är tvungen att jobba idag för Maria har gått och blivit sjuk. Jag som hade tänkt mig en skön sovmorgon till klockan fem, men å andra sidan behöver jag verkligen pengarna.

Hoppas på att folk håller sig hemma idag så att det inte blir så mycket att göra. När jag var och julshoppade med Christian förra veckan var folk som galna. Hela Täby centrum var fylld med hysteriska kvinnor med deras män i släptåg som körde armbågarna för att komma fram. Och där i smeten gick jag, michehlinmallan och fick krypa in i min jacka när kroppsdelar kom flygandes. Jag hatar julhysterin.

Laddade ner Kylie Minogues nya skiva X, Brittans, och Salem Al Fakirs skiva igår. Alla tre är jättebra! Synd bara att min ipod krånglar när jag ska lägga in nya låtar. De dyker aldrig upp fast jag har lagt in dem i itunes och det står att den är uppdaterad. Någon som vet hur man gör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback